کسی که موهاش میریزن این جمله رو بخونه


به مامانم میگم موهام میریزه ، میگه کمتر برو اینترنت !!!

خواستم بگم اگه دردی ، مرضی ، سرطانی چیزی دارین بگین از مامانم بپرسم           

دلیلش چیه …


اینم عمه با حاله ی من


دختر عمه م برگشته به مامانش میگه مامان چرا بلوتوثت روشنه ؟ عمه م با اعتماد به نفس

کامل میگه خب اگه روشن نباشه که اس ام اس نمیاد …

کل فک و فامیل تا نیم ساعت داشتن مثل ذرات معلق بال بال میزدن !

نشان دادن پیراهن تازه ای که خریده بودم به بابام


پیراهن تازمو با کلی ذوق و شوق به بابام نشون دادم ، میگه مبارکه عین رو بالشیای خدا

بیامرز مادربزرگمه !

خوبه بفهمیم میز مبل و جارو برای چی استفاده میشن ؟؟؟!!!


به مامانم میگم میز مبل برای گل گذاشتن روش نیست ، واسه اینه که پامو بزاریم روش

حالشو ببریم !

میگه پس اون جارویی هم که تو خونس برای تمیز کردن نیس برای خوردن تو صورتته …

نیروی جاذبه ی بسیار قوی بین من و اینترنت


خدایی نیروی جاذبه ای که بین من و اینترنت هست بین قطبای مثبت منفی آهنربا نیست !

یعنی با پای خودم میام با چرثقیل برمیگردم …

یکی از بهترین خصوصیاتم


یکی از خصوصیات خوبم اینه که:


کسی ک منو دوس داشته باشه هیچ وخت پیر نمیشه


یا دق مرگش میکنم یا خودش جوون مرگ میشه !

انگشترو تو کدوم انگشتت میذاری؟


انگشت شست
* انگشت اشاره
* انگشت وسط
* انگشت انگشتری
* انگشت کوچک
* انگشتر به دست نمی کنم .

*  در چند انگشت


  ادامه مطلب ...

واقعاااااااا


زیر خودم خط کشیدم مهم شم فکر کردن غلط املاییم پاکم کردن
.................................................. .................................................. ................
همه چیز داشت خوب پیش می رفت که یهو به خودم امدم دیدم بزرگ شدم
.................................................. ..............
کجایی سعدی ؟؟؟؟؟ حالا دیگر آن زمان گذشته که بنی آدم اعضای یک دیگر بودند
حالا بنی آدم ابزار یک دیگر اند

پاسخ با نقل قول

یک تست روانشناسی متفاوت !!!!!!

تابلویی که در عکس می*بینید جاده*ای را نشان می*دهد که به یک خانه منتهی می*گردد. این صحنه چه چیزی کم دارد؟



                                               



  ادامه مطلب ...

هه هه هه


ملّت Love میترکونَن؛ ما از این پلاستیک حبابدارا… :|